WARUNKI REZERWACJI
- Hostel Stonewall zwany dalej hostelem, przyjmuje rezerwacje
dokonane:
A. Za pośrednictwem strony internetowej: www.hostel-stonewall.pl
B. Za pośrednictwem portalu rezerwacyjnego: www.booking.com
C. W wyjątkowych sytuacjach – telefonicznie lub drogą mailową. - By rezerwacja mogła zostać uznana za aktywną, niezbędne jest
podanie przez zainteresowaną osobę: imienia i nazwiska, na które
dokonywana jest rezerwacja, terminu pobytu, liczby osób, dla których
dokonywana jest rezerwacja, kontaktowego numeru telefonu osoby
rezerwującej oraz używanego na co dzień konta poczty e-mail osoby
rezerwującej. - Hostel podaje ceny w złotych i przyjmuje płatności wyłącznie w tej
walucie. - Potwierdzeniem rezerwacji pobytu w hostelu jest wpłacenie
przez rezerwującego zadatku na rachunek hostelu, za pośrednictwem
strony internetowej hostelu lub przelewu bankowego. - Wysokość zadatku jest równa całkowitej należności za pobyt w
hostelu. - Hostel wyznaczy termin, do którego osoba rezerwująca zobowiązana
jest wpłacić zadatek na konto w celu rezerwacji pobytu. W przypadku
braku zadatku na koncie hostelu do wyznaczonego terminu –
rezerwację traktuje się jako niebyłą. - W tytule przelewu, osoba rezerwująca ma obowiązek podać: imię,
nazwisko, termin pobytu w hostelu. - Datą wpłaty zadatku jest data zaksięgowania kwoty na rachunku
bankowym hostelu lub data wpływu gotówki do kasy hostelu. - Hostel potwierdzi otrzymanie wpłaty zgodnie z obowiązującymi
przepisami, a na życzenie klienta wystawi fakturę VAT na podane
dane, pod warunkiem wyrażenia takiej woli przez osobę rezerwującą
przed nabiciem przez hostel rachunku. - Od daty wpływu zadatku na konto hostelu rezerwacja staje się
potwierdzona. Podany termin pobytu i zamówionych usług jest
wiążący dla obydwu stron tj. hostelu i osoby rezerwującej pobyt. - Płatność za cały pobyt, o ile nie mogła zostać dokonana przy
zakładaniu rezerwacji, odbywa się najpóźniej w momencie
zameldowania. Wszelkie dodatkowe usługi płatne są w chwili ich
zamawiania. - Odmowa wpłaty przez osobę rezerwującą 100% wartości pobytu
w dniu rozpoczęcia pobytu – stanowi odstąpienie od rezerwacji. Hostel
zachowa wpłacony zadatek. - W przypadku zniszczeń, uszkodzeń lub braków w pokoju lub miejscu
noclegowym, z którego korzystała dana osoba – hostel obciąży tę osobę
równowartością użytkowania pokoju za cały okres wyłączony
z użytkowania oraz kosztami naprawy. - Umowa, którą stanowi zamówienie z potwierdzeniem rezerwacji,
wygasa w dniu wyjazdu klienta z hostelu, nie później niż w terminie
podanym w zamówieniu.
WARUNKI ANULACJI
- Anulowania rezerwacji osoba rezerwująca może dokonać w każdym
czasie. - Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem
nieważności. - Anulowanie rezerwacji przez osobę rezerwującą po wpłacie zadatku:
- w przypadku rezygnacji z rezerwacji na 7 lub więcej dni przed
planowaną datą rozpoczęcia pobytu – hostel zwróci kwotę zadatku, - w przypadku rezygnacji z rezerwacji dokonanej na mniej niż 7 dni
przed datą planowanego przyjazdu i rozpoczęcia pobytu – wpłacone
pieniądze nie podlegają zwrotowi = hostel wpłacony zadatek zatrzyma.
Hostel może jednak zaproponować klientowi inny termin realizacji
pobytu w zakresie 90 dni, w miarę dostępności wolnych pokoi. Jeśli
jednak rezerwacja dotyczy miesięcy letnich, długich weekendów
i okresów świątecznych – wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani
nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji.
- Zmiana terminu rezerwacji o której mowa w pkt. 3 – zależy każdorazowo
od indywidualnej oceny sytuacji przez hostel oraz możliwości dokonania
zmiany. Hostel zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać
hostelu na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden
sposób nie wiąże hostelu. - W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hostel nie zwraca kosztów
jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy. - W przypadku niepojawienia się w hostelu w dniu planowanego
rozpoczęcia pobytu i braku informacji o ewentualnym opóźnieniu w
przybyciu, całkowita należność za pobyt nie zostaje zwrócona, a
rezerwacja zostaje anulowana. - Rezygnacja z rezerwacji dokonanej za pośrednictwem booking.com
i innych internetowych pośredników odbywa się na zasadach
określonych na stronie pośredników. - Nie ma możliwości zwrotu wpłaconego zadatku lub całkowitej kwoty za
pobyt w przypadkach: niepojawienia się osoby rezerwującej w
zaplanowanym terminie, skrócenia pobytu, rezygnacji z rezerwacji w
terminie późniejszym, niż 7 dni przed datą planowanego rozpoczęcia
pobytu w hostelu, odmowy zameldowania z przyczyn podanych w
regulaminie, czy odmowy dalszego świadczenia usług przez hostel,
wynikającej z łamania zasad określonych regulaminem hostelu. - Spory między klientem a hostelem rozpatrywane będą przez sąd
właściwy dla siedziby hostelu.